Mediji, PR, poligrāfija, reklāma

Asociācija: Iepirkumu reklāmas kampaņām cīņā pret Covid-19 EM mēģinājusi pasniegt kā tirgus izpēti

lsm.lv, 16.03.2021
Thumbnail image for Asociācija: Iepirkumu reklāmas kampaņām cīņā pret Covid-19 EM mēģinājusi pasniegt kā tirgus izpēti

Tuvākajos mēnešos Latvijas sabiedrība saņems lielu daudzumu mērķētas informācijas saistībā ar Covid-19, jo gan Ekonomikas ministrija (EM), gan Valsts kanceleja (VK) šim nolūkam plāno tērēt teju pusmiljonu eiro.

→ Lasīt visu

Latvijas paviljonu EXPO 2020 veidos komanda SOIL

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, 12.03.2021
Thumbnail image for Latvijas paviljonu EXPO 2020 veidos komanda SOIL

Š.g.11. martā Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) noslēdza līgumu par Latvijas nacionālā paviljona koncepcijas izstrādi un realizāciju izstādei EXPO 2020 Dubaijā. Izstādi plānots atklāt šā gada 1. oktobrī, un tā norisināsies līdz 2022. gada 31. martam. Par labāko piedāvājumu tika atzīts triju uzņēmumu apvienības projekts ar nosaukumu SOIL. Koncepcija paredz četrās dimensijās realizētu risinājumu, kura centrālais elements būs kūdra kā unikāls materiāls, kurš spēj savienot Latvijas vēsturi ar mūsdienām un nākotnes sasniegumiem.

→ Lasīt visu

“JCDecaux Latvija” uzvarējusi iepirkumā par tiesībām izvietot informāciju par valsts budžetu

LETA, 16.11.2020
Thumbnail image for “JCDecaux Latvija” uzvarējusi iepirkumā par tiesībām izvietot informāciju par valsts budžetu

Vides reklāmas aģentūra SIA “JCDecaux Latvija” uzvarējusi Finanšu ministrijas (FM) iepirkumā par informatīvās kampaņas sniegšanu, kurā sabiedrība tiks informēta par 2021.gada valsts budžetu, kā arī nodokļu politiku, liecina FM informācija.

→ Lasīt visu

IZM par 41 000 eiro īstenos kampaņu, lai veicinātu Augstskolu likuma grozījumu pieņemšanu

LETA, 15.10.2020
Thumbnail image for IZM par 41 000 eiro īstenos kampaņu, lai veicinātu Augstskolu likuma grozījumu pieņemšanu

Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) ir izsludinājusi iepirkumu 41 000 eiro apmērā, lai ar kampaņu pozitīvi ietekmētu pretrunīgi vērtēto Augstskolu likuma grozījumu pieņemšanu.

→ Lasīt visu

Par nepilniem 43 000 eiro pētīs Latvijas mediju auditoriju

LETA, 24.02.2020
Thumbnail image for Par nepilniem 43 000 eiro pētīs Latvijas mediju auditoriju

Par nepilniem 43 000 eiro tiks pētīta Latvijas plašsaziņas līdzekļu auditorija un tirgus apjoms, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

→ Lasīt visu

Reklāmas pakalpojumu iepirkumi

Daina Vārpiņa, 05.10.2017
Thumbnail image for Reklāmas pakalpojumu iepirkumi

Reklāmas pakalpojumu iepirkumu vide neizceļas ar augstu profesionalitāti, vērtē Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa. Pasūtītāju kompetences esot nepietiekamas, un lielākā daļa neizvēlas piesaistīt ekspertus, kas palīdzētu izvēlēties atbilstošu iepirkuma procedūru, tehnisko specifikāciju, vērtēšanas kritērijus.

→ Lasīt visu

Bet vai Jums iepirkumam nauda ir?

Daina Vārpiņa, 05.10.2017
Thumbnail image for Bet vai Jums iepirkumam nauda ir?

2016. gada 15. aprīlī RTU izsludināja sarunu procedūru „Zīmola komunikācijas stratēģijas un reklāmas materiālu izstrādes pakalpojumi Rīgas Tehniskās universitātes vajadzībām” (ID RTU-2016/42), iepriekš publicējot paziņojumu par līgumu, bet reāli darbi tālāk nesekoja. Lai arī RTU Iepirkumu nodaļas vadītājs Mārtiņš Briedis pauž savu gandarījumu par izstrādātās iepirkumu dokumentācijas un saņemto piedāvājumu kvalitāti, tomēr reizē atzīst, ka līdz iepirkuma mērķa sasniegšanai pietrūcis paša svarīgākā – finansējuma.

→ Lasīt visu