Maksas žurnālistiku vajadzētu aizliegt ar likumu

DZINTRA ŠVARCBAHA, 05/10/2017

Post image for Maksas žurnālistiku vajadzētu aizliegt ar likumu

Par komunikācijas vides specifiku Latvijā un Baltijā, kā arī par tendencēm komunikācijas iepirkumu konkursos žurnālam Iepirkumi stāsta Latvijas Komunikācijas asociācijas prezidente un “Komunikācijas aģentūras/Edelman Affiliate” vadītāja Ieva Stūre.

Kas raksturo labu komunikācijas aģentūru?

Pirmkārt, tā noteikti ir attieksme pret darbu un tā kvalitāti. Tā ir iedziļināšanās un plaša pieredze. Tas ir radošums – uz to tiecas visas aģentūras. Spēja iedziļināties darba uzdevumā un ņemt vērā situācijas kontekstu. Labas komunikācijas aģentūras darbiniekiem arī pietiek drosmes novērtēt savas spējas un atzīt, kad piesaistīt papildspēkus, jo pašiem nepietiek kompetenču. Protams, runājot par Komunikācijas aģentūru, mēs iesaistāmies arī projektos, kas mums ļauj augt un mācīties, bet tas nenotiek uz pasūtītāja rēķina. Ir dažādas nozares, piemēram, medicīna un farmācija, kur nepieciešama ļoti liela pieredze – jāpārzina zāļu komunikācija un reklāma, jāzina, kā kontaktēties ar ārstiem – zināšanas, kuras bez iepriekšējas pieredzes nevar gūt.

Ar ko specifisks Latvijas komunikācijas tirgus? Vai tas nav pārāk piesātināts?

Nedomāju, ka tirgus spēlētāju ir par daudz. Jā, ir jūtama konkurence, bet neteiktu, ka tā ir tik sīva, ka draudētu pārvērsties negodprātīgās spēlēs. Konkurence drīzāk ir profesionāla un neitrāla. Protams, uz īpaši interesantiem pasūtījumiem vienmēr būs uzņēmumi, kas dempingos cenas un tas nav labi. No dempinga cenas cieš gan visa nozare, gan pati aģentūra, gan arī pasūtītājs, jo krītas pasūtījuma izpildes kvalitāte.  

Ienākt lai lasītu pilnu rakstu. (Neesi abonents? Pievienojies jau šodien!)

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: