Kad tirgus pieprasījums pārsniedz piedāvājumu: Dziesmu svētki

DZINTRA ŠVARCBAHA, 05/04/2018

Post image for Kad tirgus pieprasījums pārsniedz piedāvājumu: Dziesmu svētki

Dažubrīd šķiet, ka viss, kas Latvijā saistīts ar IT risinājumiem, valsts pārvaldi un tās izpildinstitūcijāam, ir lemts neveiksmei – e-skolas, e-veselība, skandāls ar SS.LV, tagad arī Dziesmu un Deju svētku biļešu tirdzniecība… Lai arī šogad par 62 % audzis publiskā tirdzniecībā pieejamo biļešu skaits salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, tomēr pieprasījums 10 reižu pārsniedzis piedāvājumu un daļa potenciālo biļešu pircēju tomēr palikuši ar vienīgo iespējamo variantu – baudīt svētkus pie tālrāžu ekrāniem. Žurnāls “Iepirkumi” centās noskaidrot, kā tapis un īstenots šis iepirkums, kā “Biļešu Paradīze” tikusi pie uzvaras, un vai tiešām arī šoreiz vainojama valsts iestāžu nezināšana IT jomā.

Rindas, hakeri un nozagtas biļetes

Trešā marta rīts daudziem Latvijas iedzīvotājiem iesākās līdzīgi – ar gaidām, cerībām un vēlāk – vilšanos. Kāds no izturīgākajiem ģimenes locekļiem bija nosūtīts stāvēt kādā no rindām uz “Biļešu Paradīzes” kasēm (paši izturīgākie lepojās, ka pat stipri skarbajos un ziemīgajos apstākļos, kas bija piemeklējuši Latviju marta sākumā, bija pavadījuši nakti gaidot rindā). Pārējie bija pielipuši pie savu datoru ekrāniem un gaidīja, kad sāks (vai vēlāk jau – atsāks) tirgot biļetes. Dziesmu un Deju svētku biļetes vēlējās iegādāties visi. Tās dienas notikumus sākotnēji varēja pielīdzināt melodrāmai, bet vēlāk jau vieglai šausmu filmai. Pacietīgi gaidot plkst. 11.00, daudzi bija palaiduši garām, ka internetā biļetes sāktas tirgot jau agrāk.

Ienākt lai lasītu pilnu rakstu. (Neesi abonents? Pievienojies jau šodien!)

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: