Izpratne par digitalizācijas pievienoto vērtību nostiprinās

SANDRIS GUNVALDIS, 29/08/2018

Post image for Izpratne par digitalizācijas pievienoto vērtību nostiprinās

Par jaunumiem mobilo sakaru iepirkumos žurnālam “Iepirkumi” stāsta SIA “Latvijas Mobilais telefons” (“LMT”) korporatīvo klientu dienesta direktors Edgars Grandāns.

– Cik iepirkumos gada laikā “LMT” piedalās kā pretendents un cik iepirkumu uzņēmums rīko pats?

– Iepirkuma mērķis ir efektīvi izvēlēties labāko iespējamo piegādātāju. Arī “LMT” nepārtraukti seko tam, lai procesi tiktu organizēti pēc iespējas efektīvāk un kvalitatīvāk. Zinām, ka gudri izvēlēts pakalpojumu sniedzējs palīdz mums ietaupīt laiku, resursus, strādāt efektīvāk un produktīvāk. Iepirkumus organizējam pēc nepieciešamības, parasti tie ir vairāki iepirkumi gadā.

Paši piedalāmies visos tajos iepirkumos – gan valsts un pašvaldību, gan uzņēmumu organizētajos iepirkumos – kur varam piedāvāt, mūsuprāt, labu un efektīvu pakalpojumu klientiem.

– Kā “LMT” vērtē Latvijā izveidojušos iepirkumu sistēmu?

– Redzam, ka publiskā sektora iepirkumos pakāpeniski pieaug izpratne, ka IKT jomā gudri izvēlēts pakalpojumu sniedzējs ar atbilstošu kvalitāti var palīdzēt iestādei efektīvāk organizēt savus procesus, ietaupot ierēdņu laiku, samazinot drukāto papīru daudzumu, saīsinot apmeklētāju rindas kabinetos, kas kopumā veido ievērojamu resursu ietaupījumu. Tāpēc aizvien biežāk iepirkumos tiek izvēlēts saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kur cena ir tikai viens no kritērijiem.

Ienākt lai lasītu pilnu rakstu. (Neesi abonents? Pievienojies jau šodien!)

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: