LIAA plāno tērēt 30 000 eiro Latvijas tūrisma nozares sabiedrisko attiecību pakalpojumu popularizēšanai

 Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) plāno tērēt 30 000 eiro Latvijas darījumu un pasākumu tūrisma nozares sabiedrisko attiecību pakalpojumu popularizēšanai Latvijā un starptautiskajā vidē, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publiskotā informācija.

LIAA Komunikācijas un informācijas departamenta pārstāvis Jānis Kovaļevskis aģentūrai LETA skaidroja, ka kopš pandēmijas sākuma Latvijas darījumu un pasākumu nozares darbība bijusi būtiski ierobežota, zaudējot līdzšinējās iestrādes un sadarbības partnerus. “Atkopjoties no krīzes, nozarei ļoti būtisks ir informatīvais un mārketinga atbalsts, tādēļ LIAA ir izsludinājusi iepirkumu, kura mērķis ir popularizēt Latvijas darījumu un pasākumu tūrisma nozari Latvijā un starptautiskajā vidē,” teica Kovaļevskis.

Saskaņā ar tehnisko specifikāciju pakalpojuma sniedzējam būs jānodrošina vietējā un starptautiskā komunikācija gan mediju attiecību, gan sociālo tīklu komunikācijas jomā.

Latvijas mērogā LIAA vēlas popularizēt valsts atbalsta iespējas nozarei, īpaši akcentējot plānotās izmaiņas Starptautiskās konkurētspējas veicināšanas programmā, kurā tiks paplašināts to pakalpojumu loks, par kuriem uzņēmēji varēs saņemt līdzfinansējumu līdz 80% no attiecināmajām izmaksām.

Programmā rosināts pazemināt atbalsta saņemšanas kritērijus, kā arī paplašināt aktivitāšu loku, kuras varēs iekļaut atbalsta pieprasījumā kā atbalstāmās izmaksas. Piemēram, plānots samazināt kritēriju par starptautisko pasākumu dalībnieku skaitu no 1000 līdz 500, tāpat sagatavoti priekšlikumi par to, lai atbalstam tiktu attiecinātas arī telpu un zemes noma, kā arī transporta un ēdināšanas izdevumi.

“Darījumu tūrisma nozarē šobrīd valda piesardzīgs optimisms, ka šogad varētu atsākties plašāka mēroga pasākumi vai vismaz to plānošana turpmākajiem periodiem,” sacīja Kovaļevskis.

Savukārt starptautiskajā komunikācijā pakalpojumu sniedzējam būs jāsagatavo nozares ziņas, popularizējot Latviju kā pievilcīgu darījumu tūrisma galamērķi, kā arī jānodrošina komunikācija par Latvijas piedāvājumu darījumu un pasākumu tūrisma jomā sociālajā tīklā “Linked In” un mājaslapā “meetlatvia.com”.

Vienlaikus Kovaļevskis uzsvēra, ka darbs darījumu un pasākumu tūrisma nozarē turpinājās arī pandēmijas laikā. Tostarp ar LIAA atbalstu, ievērojot epidemioloģisko noteikumus, noorganizēti seši nozarei veltīti pasākumi.
Viņš arī informēja, ka ar starptautiskās konkurētspējas veicināšanas programmas atbalstu darījumu tūrisma nozarē pandēmijas laikā atbalstu 108 804 eiro apmērā saņēmuši septiņi uzņēmumi.

Atbalsts 95 220 eiro apmērā sniegts arī četriem pasākumiem – Jātnieku federācijas organizētajām sacensībām, Rīgas maratonam, festivālam “Rīga – Jūrmala” un “Ralijkrosa” sacensību organizatoriem.

Savukārt kā atbalsts konferenču organizēšanai 13 584 eiro apmērā izmaksāts trīs uzņēmumiem

Līgums par minēto pakalpojumu sniegšanu tiks slēgts uz 12 mēnešiem un kopējās plānotās izmaksas ir līdz 30 tūkstošiem eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.

Konkursam var pieteikties līdz 8.februārim.