“Latvijas dzelzceļa” konkursā par staciju modernizāciju var pieteikties līdz novembra sākumam

VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) konkursā par staciju modernizācijIepirkumu uzraudzības birojā (IUB).
LDz augusta beigās izsludināja iepirkumu par 48 staciju un pieturas punktu projektēšanu un būvniecību, lai tuvāko gadu laikā nodrošinātu dzelzceļa infrastruktūru, kas būs pielāgota jaunajiem pasažieru vilcieniem. Iepirkums sadalīts sešās daļās, un kopējā paredzamā līgumcena ir 53,3 miljoni eiro.
Tostarp paaugstināto platformu būvniecība dzelzceļa līnijā Rīga-Jelgava paredzēta stacijās “Atgāzene”, “Baloži”, “BA Turība”, “Tīraine”, “Jaunolaine”, “Dalbe” un “Ozolnieki”. Paredzēts, ka kopējā līgumcena šo septiņu staciju modernizācijai, būs septiņi miljoni. Līguma darbības laiks plānots 685 dienas.
Savukārt līnijā Rīga-Tukums II tiks modernizētas deviņas stacijas – “Priedaine”, “Jaundubulti”, “Ķemeri”, “Smārde”, “Milzkalne”, “Tukums I”, “Tukums II”, kā arī “Bolderāja-Silikātu” un “Bolderāja-Slokas”. Prognozētā līgumcena šo staciju pārbūvei ir 7,2 miljoni eiro, bet līguma darbības laiks plānots 1050 dienu.
Tāpat tiks modernizētas 12 stacijas dzelzceļa līnijā Rīga-Krustpils. Prognozēts, ka stacijas “Šķirotava”, “Gaisma”, “Dole”, “Ikšķile”, “Jaunogre”, “Ogre”, “Pārogre”, “Ciemupe”, “Ķegums”, “Lielvārde”, “Jumprava” un “Skrīveri” tiks modernizētas par kopējo summu 12,5 miljoni eiro. Līguma darbības laiks paredzēts 1050 dienu.
Dzelzceļa līnijā Zemitāni-Skulte iecerēts pārbūvēt deviņas stacijas – “Zemitāni”, “Brasa, ‘Sarkandaugava”, “Mangaļi”, “Ziemeļblāzma”, “Vedaugava”, “Vecāķi”, “Dauderi” un “Alfa”. Kopējā prognozētā līgumcena šajā līnijā ir 10,4 miljoni eiro, un līguma darbības laiks ir plānots 1050 dienu.
Savukārt līnijā Zemitāni-Skulte tiks modernizētas 11 stacijas. Stacijās “Kalngale”, “Garciems”, “Garupe”, “Carnikava”, “Gauja”, “Lilaste”, “Pabaži”, “Saulkrasti”, “Ķīšupe”, “Zvejniekciems” un “Skulte” paredzams, ka modernizācijas darbi izmaksās kopumā 10,4 miljonus eiro. Līguma darbības laiks paredzēts 1050 dienu.
Tāpat iepirkumā iekļauta daļa par vienotās informatīvās apziņošanas un videonovērošanas sistēmu ieviešanu. To paredzēts ieviest Rīgā un visās 48 modernizējamās stacijās. Prognozētā līgumcena ir 5,8 miljoni eiro un līguma darbības laiks plānots 1050 dienu.
Jau ziņots, ka projekta gaitā tiks izbūvētas četras jaunas pasažieru stacijas. Tostarp divas jaunās stacijas plānotas līnijā Torņakalns-Bolderāja, proti Bolderājā pie Silikātu ielas un Slokas ielas, kā arī divas jaunas stacijas būs līnijā Zemitāni-Skulte“Dauderi” un “Alfa”, kas būs netālu no tirdzniecības centra “Alfa”.
Katrā stacijā un pieturas punktā tiks izbūvētas paaugstinātas platformas, modernas un funkcionālas nojumes, soliņi un velonovietnes, taktilās joslas un taktilās vadulas, apziņošanas un videonovērošanas sistēma, tiks izvietotas vienota standarta informatīvās norādes, kā arī pieejas platformām cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Vienlaikus projektā paredzēta atsevišķu pieturas punktu pārnešana uz iedzīvotājiem ērtāku atrašanās vietu, kā arī atsevišķu sliežu ceļu pārbūve. “Latvijas dzelzceļš” ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitassabiedrības – “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, “LDz Cargo”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums “LDz infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums “LDz apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums “LDz loģistika”.


Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *