Tiešsaistes diskusija “Iepirkumu centralizācija – kāpēc un kā?”

Iepirkumu centralizācija ir aktuāla tēma valsts publisko iepirkumu politikas ietvarā, virzoties uz iepirkumu veicēju profesionalizāciju un pasūtītāja risku mazināšanu veiksmīga iepirkuma realizēšanā. Par neskaidrībām šādu iepirkumu veikšanā pasūtītāju vidū liecina daudzie saņemtie jautājumi.

Vebināra mērķis ir popularizēt iepirkumu kopīgu veikšanu, akcentējot ieguvumus un izaicinājumus, daloties pieredzē un iezīmējot nākotnes redzējumu.

Diskusiju uzsāks Iepirkumu uzraudzības biroja un Finanšu ministrijas pārstāvji ar informāciju par šībrīža situāciju iepirkumu centralizācijas jomā. Savukārt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības un Tukuma novada pašvaldības pārstāvji dalīsies jau praktiskā pieredzē. Par dinamiskās iepirkumu sistēmas piemērošanas pieredzi informēs VAS “Valsts nekustamie īpašumi” un Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārstāvji.

Mērķauditorija – pasūtītāji, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji, ES fondu uzraugi.

Diskusija norisināsies tiešsaistes platformā Zoom, kā arī varēs vērot tiešraidē YouTube kanālā.