IZM plāno ap 40 000 eiro vērtu komunikācijas kampaņu attālināto mācību popularizēšanai

Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) ir zsludinājusi iepirkumu komunikācijas kampaņas īstenošanai par attālināto mācību procesu, plānojot šim mērķim iztērēt līdz 41 000 eiro, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.


Atbilstoši IZM iecerēm, kampaņai būs jātiecas pievērst sabiedrības uzmanību un veicināt atbalstu attālinātām mācībām “kā kvalitatīva izglītības procesa būtiskai sastāvdaļai”.


Specifikācijā minēts, ka kampaņas mērķis ir sabiedrības un iesaistīto pušu informēšana un atbalsta panākšana attālinātam mācību procesam, kā arī informēšana par faktiski pieejamiem digitāliem risinājumiem, kuri ir pieejami jau šobrīd un tiks papildināti vai izstrādāti jauni, sākot no 2020.gada decembra.


IZM akcentējusi, ka ar kampaņas starpniecību iecerēts pozitīvi ietekmēt sabiedrības attieksmi pret izglītības procesa digitalizāciju un attālinātajām mācībām, kā arī veicināt digitālo rīku lietošanu skolotāju un skolēnu vidū.
Lai izvairītos no vienveidīgas un rutinētas komunikācijas, radošai idejai un kampaņas stratēģijai jābūt ilgtspējīgai, atbilstošai komunikācijas vides pārmaiņām un aktualitātēm, uzrunājot arī jaunas mērķauditorijas, uzsver ministrijā. Tāpat kampaņas realizācijā izplatīšanā nepieciešams iesaistīt viedokļu līderus, nodrošinot kampaņas daudzveidību, un reprezentatīvu faktu, datu un statistikas izmantošana kampaņas gaitā dažādos vizuāli ērti uztveramos veidos izmantojot analītiskas žurnālistikas elementus, ko pasniedz viedokļu līderi.


Kampaņas provizoriski sasniedzamie rezultāti ir izstrādāt komunikācijas kampaņas stratēģiju attālinātu mācību kā kvalitatīva izglītības procesa daļas pozicionēšanai un atpazīstamībai, un demonstrējot resursu pieejamību (interneta ātrums, pakalpojums, viedierīce, e-resursi), veicināt digitālo pratību, pašvadītu mācīšanos, problēmrisināšanas prasmes visās mērķauditorijās.


Tāpat IZM iecerējusi, ka kampaņa veidotu izpratni par attālinātā mācību procesa lomu ārkārtējās situācijas laikā un pēc Covid-19 apstākļos. Paredzēts, ka kampaņa nodrošinātu publicitāti, sasniedzot ne mazāk kā 100 publicitātes vienības. Prioritāri esot ziņas vieglajā valodā, vizualizācijas, ziņu sižeti, viedokļu raksti, intervijas, un ne mazāk kā 10 pasākumi – publiskas diskusijas, vebināri, preses konferences.


IZM vēlas ar regulāras publiskās komunikācijas, tostarp sociālo tīklu ierakstu, palīdzību sasniegt vismaz 200 000 cilvēku dažādām mērķgrupām adresētajos lielākajos Latvijas plašsaziņas un elektroniskajos medijos ar lielāko auditoriju.


Piedāvājumi ir iesniedzami līdz 23.decembrim, un līguma izpildes termiņš noteikts četri mēneši.


Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *