Tenderex.com – 
elektronisko iepirkumu sistēma efektīvai iepirkumu pārvaldībai

Aivars Bērziņš, 31/08/2017

Post image for Tenderex.com – 
elektronisko iepirkumu sistēma efektīvai iepirkumu pārvaldībai

Par nesen izveidotās komerciālo iepirkumu platformas Tenderex.com iespējām stāsta projektu vadītāja INGA CEPLĪTE.

-Kad un kā ir radusies ideja par elektronisko iepirkumu platformu?

– Iepirkumu monitoringa uzņēmums Iepirkumi.lv darbojas kopš 2007. gada. Jau no pirmsākumiem mūsu mērķis ir bijis sniegt visu nepieciešamo atbalstu uzņēmumiem, kas strādā ar iepirkumiem. Šodien esam vadošais uzņēmums iepirkumu jomā, kurš vienīgais nodrošina visus iepirkuma atbalsta pakalpojumus – iepirkumu monitoringu, iepirkumu vadību, juridisko atbalstu un izglītojošos seminārus iepirkumu dalībniekiem.

Šāds atbalsts ir svarīgs ikviena uzņēmuma veiksmīgam startam iepirkumos.

Mūsdienās, kad visās jomās procesi notiek elektroniski, nepieciešams ātri un kvalitatīvi sasniegt mērķus. Ejot līdzi laikam, arī iepirkumi pāriet no papīra formāta uz elektronisko, kas ļauj uzņēmumiem ātrāk un kvalitatīvāk sasniegt rezultātus un ietaupīt finanšu līdzekļus.
 
Kopš šī gada sākuma piedāvājam klientiem elektronisko iepirkumu sistēmu Tenderex.com.

– Kam paredzēta platforma Tenderex.com?

– Mēdz teikt, ka jebkuram uzņēmumam ir tikai divas iespējas, kā palielināt peļņu – palielināt apgrozījumu vai samazināt izmaksas. Tas ļoti saskan ar Tenderex sistēmas piedāvātajiem risinājumiem, jo pasūtītājiem ir iespēja samazināt savus izdevumus, savukārt piegādātājiem ir iespēja palielināt savu peļņu un iegūt jaunu klientus.

Elektronisko iepirkumu sistēma ir veidota kā darba instruments, lai palīdzētu uzņēmumiem pārvaldīt savus iepirkumus. Tās dalībnieki ir gan pasūtītāji, gan arī piegādātāji.

Šobrīd elektroniskajā iepirkumu sistēmā vairāk savus iepirkumus izsludina komercuzņēmumi.

– Kā darbojas platformaTenderex.com?

– Vispirms pasūtītājs nosaka iepirkuma kritērijus vēlamajai precei vai pakalpojumam, kuru viņš vēlas iegādāties uzreiz vai nākotnē, tostarp norāda nepieciešamo dokumentāciju, kas tiek publicēts elektroniskajā iepirkumu sistēmā – Tenderex.com. Tālāk sākas mūsu komandas darbs. Par šo iepirkumu paziņojam iespējamajiem piegādātājiem, uzrunājot gan pasūtītāja norādīto piegādātāju loku, gan arī meklējam papildus jaunus potenciālos piegādātājus. Mūsu mērķis ir, lai pasūtītājs saņem iespējami vairāk kvalitatīvu piedāvājumu, aptverot arī tirgu ārpus Latvijas robežām. Pasūtītājiem 
Tenderex.com ir ērta platforma iepirkumu izsludināšanai, dokumentu uzglabāšanai, saziņai ar piegādātajiem, veidojot godīgu un caurspīdīgu informāciju par iepirkumiem. Piegādātājiem tā ir iespēja piedalīties komercuzņēmumu iepirkumos, samazinot papīra dokumentu apjomu, izsakot savu piedāvājumu vai sazinoties ar pasūtītāju elektroniskā iepirkumu sistēmā.

Tātad Tenderex.com saved kopā pasūtītāju un piegādātāju, taupot abu laika un finanšu resursus.

– Kas ir Jūsu bizness un pievienotā vērtība?

– Mūsu bizness ir saiknes nodrošināšana starp pasūtītāju un piegādātāju, un sistēmas uzturēšana, sekojot līdzi jaunajām tendencēm. Sistēmā apmaksu varam saņemt gan no pasūtītāja, gan no piegādātāja, paturot tiesības to noteikt pasūtītājam. Pasūtītājs vai piegādātājs veic maksu par sistēmas lietošanu, lai samazinātu savus administratīvos resursus.Veicot iepirkumu Tenderex.com, pēc mūsu aplēsēm, pasūtītājs var ietaupīt vidēji līdz 30% no iepirkumu procesa izmaksām.

Tenderex.com administrē Latvijas uzņēmums, tāpēc aicinām komersantus iepazīties ar elektronisko iepirkumu sistēmu Tenderex un pārliecināties, ka tā var gan palielināt apgrozījumu, gan samazināt ikdienā tērētos resursus iepirkumu organizēšanā.

Teksts: Aivars Bērziņš,
Foto: Aija Meldere.

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: