Par nepilniem 43 000 eiro pētīs Latvijas mediju auditoriju

LETA, 24/02/2020

Post image for Par nepilniem 43 000 eiro pētīs Latvijas mediju auditoriju

Par nepilniem 43 000 eiro tiks pētīta Latvijas plašsaziņas līdzekļu auditorija un tirgus apjoms, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

VSIA “Latvijas Radio” noslēgusi līgumu par uzņēmumu “TNS Latvia” par masu saziņas līdzekļu auditorijas pētījumiem.

Par 42 898 eiro uzņēmums veiks Latvijas masu saziņas līdzekļu pētījumu 2020.-2022.gadam, ievācot datus par masu saziņas līdzekļu auditoriju un tirgus apjomu.

“TNS Latvia” bija vienīgais piedāvājuma iesniedzējs iepirkumā.

Iepirkuma dokumentācijā skaidrots, ka “TNS Latvia’ ir vienīgais uzņēmums, kas veic un nodrošina VSIA “Latvijas Radio” nepieciešamā pakalpojuma sniegšanu, izmantojot “Day-After-Recall” metodoloģiju ar kombinēto metodi telefonintervijām un aptaujām internetā un piedāvā standarta servisu šīs informācijas izplatīšanā un analīzē. Tāpat norādīts, ka veicamā pētījumu rezultātus izmantos Latvijas reklāmas industrija.

Portālā “Firmas.lv” pieejamā informācija liecina, ka SIA “TNS Latvia” dibināta 1993.gadā un tās pamatkapitāls ir 85 372 eiro. Uzņēmums 2018.gadā apgrozījis 3,178 miljonus eiro, gadu noslēdzot ar 391 783 eiro peļņu. Dati par darbības rezultātiem 2019.gadā vēl nav pieejami.

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: