Reklāmas pakalpojumu iepirkumi

Daina Vārpiņa, 05/10/2017

Post image for Reklāmas pakalpojumu iepirkumi

Reklāmas pakalpojumu iepirkumu kvalitātei vēl ir kur augt

Reklāmas pakalpojumu iepirkumu vide neizceļas ar augstu profesionalitāti, vērtē Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa. Pasūtītāju kompetences esot nepietiekamas, un lielākā daļa neizvēlas piesaistīt ekspertus, kas palīdzētu sagatavot iepirkumu dokumentāciju – izvēlēties atbilstošu iepirkuma procedūru, tehnisko specifikāciju, vērtēšanas kritērijus.

“Dempinga cenas ir nepierādāms jēdziens esošajā situācijā, kad pasūtītājs nepārliecinās, kāds uzņēmums uzvar konkursā, vai tas ir spējīgs realizēt pakalpojumu, nodarbinot, piemēram, vienu darbinieku, kurš saņem minimālo algu. Nereti nolikumos pretendentiem lūdz iesniegt nepārbaudāmu informāciju – par līdzšinējo realizēto projektu finansiālo apjomu. Pirmkārt, pasūtītājam nav iespējams pārliecināties par minētās informācijas patiesumu, otrkārt, ko šī informācija dod? Treškārt, ietverot šādu prasību, var tikt ierobežots potenciālo pretendentu loks, jo, saskaņā ar iepriekš noslēgtiem līgumiem, pretendents ne vienmēr ir tiesīgs izpaust darījumu finansiālo pusi vai jebkādu ar radījumu saistītu informāciju,” stāsta B. Liepiņa.

Ienākt lai lasītu pilnu rakstu. (Neesi abonents? Pievienojies jau šodien!)

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: