Iepirkumu monitorings eksporta tirgos

INESE ANDERSONE, 24/03/2014

Post image for Iepirkumu monitorings eksporta tirgos

Uzņēmumiem, kas piedāvā savas preces un pakalpojumus ne tikai Latvijas tirgū, bet arī pārrobežu klientiem, jaunas eksporta iespējas var sniegt mērķa tirgu iepirkumu konkursu monitorings. Lai gan šis pārdošanas kanāls vēl nav pārāk populārs Latvijas eksportētāju vidē, tiem, kas meklē arvien jaunus veidus, kā palielināt savu klientu vai partneru loku, ir noteikti vērts apsvērt tenderu monitoringa uzsākšanu.

Iespējas ne tikai lieliem uzņēmumiem

Regulāra iepirkumu konkursu apsekošana uzņēmumiem var kalpot trijos dažādos veidos. Lieli uzņēmumi ar plašiem resursiem var izvērtēt tendera prasības un piedalīties konkursā paši, taču lielākajai daļai Latvijas uzņēmumu būs piemērotāki divi citi varianti. Pirmkārt, iespējams sekot līdzi konkursu rezultātu attīstībai, un, kad paziņots ģenerāluzņēmējs vai konkursa uzvarētājs ‒ uzrunāt to ar savu piedāvājumu. Šādā veidā saziņa ar potenciālo partneri notiks brīdī, kad jūsu piedāvātās preces vai pakalpojumi viņam būs īpaši aktuāli, līdz ar to arī lielākas iespējas noslēgt darījumu.

Otrkārt, vidējiem vai maziem uzņēmumiem iepirkumu monitorings var kalpot arī kā tirgus izpētes veids. Tas ļaus jums saprast mērķa tirgus tendences un klientu tipiskās prasības no uzņēmējiem, kā, piemēram, nepieciešamie sertifikāti, darba izpildes termiņi, pieņemtie kvalitātes standarti un tamlīdzīgi.

Ienākt lai lasītu pilnu rakstu. (Neesi abonents? Pievienojies jau šodien!)

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: