Elektro automobiļu un hibrīdauto iepirkums – izaicinājums jau tuvākajā nākotnē

Daina Vārpiņa, 06/12/2017

Post image for Elektro automobiļu un hibrīdauto iepirkums – izaicinājums jau tuvākajā nākotnē

Vieglo automašīnu tirgus ir augošs, tomēr galvenokārt uz privātā sektora rēķina. Automašīnu publiskajos iepirkumos arī valda nežēlīga konkurence. Lai gan šajos iepirkumos gūtā peļņa nereti ir tuva nullei, tas ir ļoti būtisks tirgus daļu veidojošs tirdzniecības kanāls, novērojis Auto asociācijas valdes loceklis Ingus Rūtiņš. Intervijā žurnālam “Iepirkumi” viņš prognozē, ka tieši publisko iepirkumu pasūtītājiem jau pavisam drīz būs jāapgūst jaunas prasmes – kā sagatavot elektroauto un hibrīdauto iepirkumus, kuri globālo klimata vienošanos dēļ drīz vien spēlēs nozīmīgu lomu arī valsts un pašvaldību autoparkos.

– Kā Jūs saredzat elektrisko automobiļu un hibrīdauto attīstību Latvijā?

– Ar katru gadu samazinās publiskajā iepirkumā pirktajām automašīnām pieļaujamais CO2 izmešu daudzums. No esošo automašīnu piedāvājuma 2020. gadā izvirzītajiem nosacījumiem pamatā kvalificējas mini un mazās klases modeļi un tikai daži kompaktās klases modeļi ar iekšdedzes motoriem.

Aizmirsi paroli?
Abonēt

Iepriekšējais raksts:

Nākamais raksts: